საიტის რუკა
-
Hidden
- უცხოეთში მიღებული განათლების აღიარება
- EUA
- ლიცენზირებულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში ჩარიცხული პირების მიერ მიღებული უმაღლესი განათლების სახელმწიფო აღიარება
- ლტოლვილების და იძულებით გადაადგილებული პირების, ასევე ლიკვიდირებულ ან საგანმანათლებლო საქმიანობაშეწყვეტილ დაწესებულებაში განათლებამიღებული იმ პირების, რომლებიც ვერ ახერხებენ თავიანთი განათლების ან კვალიფიკაციის დადასტურებას
- ოკუპირებულ ტერიტორიაზე მიღებული უმაღლესი განათლების აღიარება
- ინფორმაცია უცხო ქვეყნის საგანმანათლებლო დაწესებულების სტატუსის შესახებ
- geo_Information Regarding of the Status of Foreign Educational Institution
- III საფეხურის დანართები
- განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი ENQA-ს აფილირებული ორგანიზაციაა
- ჩვენ შესახებ
- განათლების სისტემა
-
საერთაშორისო პარტნიორობა
- ასოცირების ხელშეკრულება და ხარისხის უზრუნველყოფა
- ბოლონიის პროცესი
- კოპენჰაგენის პროცესი
- ტურინის პროცესი
- უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის ევროპული ქსელი (ENQA)
- უმაღლესი განათლების ხარისხის განვითარების დამოუკიდებელი სააგენტოების ევროპული რეესტრი (EQAR)
- აკადემიური აღიარების ეროვნული საინფორმაციო ცენტრების ევროპული ქსელი (Enic-Naric)
- ხარისხის მართვის ევროპული ფონდი (EFQM)
- WorldSkills საერთაშორისო ორგანიზაცია
- ევროპის უნივერსიტეტთა ასოციაცია (EUA)
- სამედიცინო განათლების მსოფლიო ფედერაცია (WFME)
- ევროპის იურიდიული ფაკულტეტების ასოციაცია (ELFA)
- საერთაშორისო პროექტები
- საერთაშორისო კონფერენციები
- Twinning
- ცენტრალური და აღმოსავლეთ ევროპის უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფის სააგენტო (CEENQA)
- ევროპული უმაღლესი განათლების სივრცის რეფორმების მხარდაჭერის პროექტი (PROFFORMANCE)
- საჯარო ინფორმაცია
-
უმაღლესი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფა
- ავტორიზაცია
-
აკრედიტაცია
- აკრედიტაციის პროცესი
- ფორმები
- საკონსულტაციო შეხვედრა
- სამართლებრივი აქტები
- დარგობრივი მახასიათებლები
- გზამკვლევი და სახელმძღვანელო
- აკრედიტირებული პროგრამები უცხოური ორგანიზაციების მიერ
- ერთობლივი პროგრამები
- უცხოენოვანი საგანმანათლებლო პროგრამები უსდ-ებში
- აკრედიტაციის ექსპერტთა შერჩევა
- ხშირად დასმული კითხვები
- გასაჩივრების პროცედურა
- ვაკანსია
- ჩვენი საქმიანობის შეფასება
- მედიცინის ერთსაფეხურიანი საგანმანათლებლო პროგრამები
- კონფერენციები
- უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებები
- საბჭოები
- ექსპერტები
- ENQA-ს შეფასება
- EQAR-ში რეგისტრაცია
- WFME-ის აღიარება
- აპელაცია და საჩივრები
- თემატური ანალიზები
-
პროფესიული განათლების ხარისხის უზრუნველყოფა
- ავტორიზაციის სტანდარტები
- ავტორიზაციის პროცედურა
- ფორმები
- გზამკვლევები
- ზოგადსაგანმანათლებლო ან უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელების უფლების მოპოვება
- პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის დამატება
- პროფესიულ სტუდენტთა ადგილების რაოდენობის გაზრდა
- ავტორიზაციის პერიოდში ცენტრის ინფორმირება
- საგანმანათლებლო რესურსები
- თემატური ჯგუფები
- კონსულტაციები
- პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებები
- პროფესიული პროგრამების განმახორციელებელი უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების ჩამონათვალი
- პროფესიული პროგრამების განმახორციელებელი ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ჩამონათვალი
- პროფესიული საგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო
- სააპელაციო საბჭო
- საშუალო პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამაში ზოგადი განათლების საშუალო საფეხურის სწავლის შედეგების ინტეგრირება
- ექსპერტები
-
ზოგადი განათლების ხარისხის უზრუნველყოფა
- ავტორიზაციის სტანდარტები
- ავტორიზაციის პროცედურა
- ფორმები
- სახელმძღვანელო
- ეროვნული სასწავლო გეგმა
- კონსულტაციები
- ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებები
- ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებების ავტორიზაციის საბჭო
- ავტორიზაციის პერიოდში ცენტრის ინფორმირება
- მიმდინარე წლის ავტორიზაციები
- მოსწავლეთა ადგილების რაოდენობის გაზრდა
- საზღვარგარეთ აღიარებული ზოგადსაგანმანათლებლო პროგრამები საქართველოში
- ნამდვილობა/აღიარება