შესყიდვებისა და ლოგისტიკის სამმართველო
შესყიდვებისა და ლოგისტიკის სამმართველოს ძირითადი ფუნქციებია:
• საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და ცენტრის შიდა საქმიანობის მარეგულირებელი აქტების შესაბამისად სახელმწიფო და სხვა სახის შესყიდვების (შემდგომში - შესყიდვები) დაგეგმვა და განხორციელება;
• შესყიდვების პროცესების მონიტორინგიდა ანალიზი;
• შესყიდვებთან დაკავშირებული ხელშეკრულებების მომზადება და ამ ხელშეკრულებების პირობების შესრულების მონიტორინგი;
• ანგარიშების წარდგენა მიმდინარეშესყიდვებთან დაკავშირებით;
• საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობისა და ცენტრის შიდა საქმიანობის მომწესრიგებელი აქტების შესაბამისად ცენტრის მატერიალურ - ტექნიკური რესურსების დაგეგმვა, მომარაგება, შენახვა, განაწილება, აღრიცხვა, მოვლა და განახლება;
• საწყობის მართვა;
• ცენტრის ბალანსზე რიცხული მატერიალური ფასეულობების ინვენტარიზაციის პროცესის დაგეგმვა და განხორციელება;
• ცენტრის ავტოპარკის მართვა და მისიგამართული ფუნქციონირებისათვისსაჭირო სამუშაოების ორგანიზება, ასევე მძღოლების მიერ საკუთარი მოვალეობების დადგენილი განრიგის შესაბამისად, კეთილსინდისიერად შესრულების მონიტორინგი;
• საკომუნიკაციო და ელექტრონული ტექნოლოგიების გამართული ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
• ცენტრის უძრავი ქონების მოვლა - პატრონობა;
• კომპეტენციას მიკუთვნებულ საკითხებთან დაკავშირებით საკუთარი საქმიანობის ანალიზი, საქმიანობის ხარისხის გაუმჯობესებისა და ეფექტიანობის გაზრდისათვის რეკომენდაციების შემუშავება.